

Verzenden & retourneren
Bestelmomenten & Levertijd
Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m donderdag) vóór 15:30 uur zijn geplaatst, worden in de meeste gevallen de volgende werkdag geleverd. Houd er rekening mee dat dit geen 100% garantie is, aangezien er soms vertragingen bij vervoerders optreden.
Zaterdaglevering
TransMission levert niet standaard op zaterdag. Bestel je op vrijdag vóór 15:30 uur en wil je je bestelling op zaterdag ontvangen? Geef dit dan duidelijk aan in het opmerkingenveld bij je bestelling. We schakelen dan (indien mogelijk) TransMission Zaterdag of een andere vervoerder zoals DHL in. Ook dit blijft onder voorbehoud van vertragingen bij de vervoerder.
Levertijd per product
Voor sommige producten geldt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Dit staat per product duidelijk aangegeven. Deze producten worden vanuit een ander magazijn verzonden en kunnen via een andere vervoerder worden geleverd.
Verzendkosten
Gratis verzending vanaf €49,95 (binnen Nederland, België en Duitsland)
Onder dit bedrag:
- €6,95 binnen Nederland
- €7,95 naar België en Duitsland
Levering op de begane vloer
TransMission levert standaard alleen tot aan de begane grond. Woon je in een flat, bovenwoning of appartementencomplex? Houd er dan rekening mee dat je zelf naar de begane grond moet komen om het pakket in ontvangst te nemen. In sommige gevallen is de bezorger bereid om, op verzoek, het pakket naar boven te brengen, maar dit is geen verplichting en kan niet worden gegarandeerd.
Welke vervoerders gebruiken wij?
De meeste bestellingen worden verzonden met TransMission. In sommige gevallen (bij afwijkende afmetingen, gewichten of verzending vanuit een ander magazijn) schakelen we een andere betrouwbare vervoerder in, zoals DHL.
Bezorgdagen
TransMission bezorgt van maandag t/m vrijdag.
Niet thuis bij bezorging?
Als je niet thuis bent op het moment van levering door TransMission, gebeurt één van de volgende dingen:
-
De bezorger probeert het pakket bij je buren af te leveren of zoekt een veilige plek om het achter te laten.
-
Je ontvangt een briefje met een code in je brievenbus waarmee je online een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.
-
In sommige gevallen wordt de bezorging de volgende werkdag opnieuw geprobeerd.
Geen briefje ontvangen?
Het komt soms voor dat de bezorger vergeet een briefje achter te laten. Probeer dan eerst je pakket te volgen via de trackinginformatie die je van ons hebt ontvangen. Lukt dat niet? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Retourneren
Wat vervelend dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Uiteraard kun je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Je kunt je retour aanmelden via het contactformulier op onze website. Vermeld hierbij alsjeblieft je ordernummer en de reden van retour. Je kunt er ook voor kiezen om de onderstaande retourinstructies direct te volgen.
Let op: Het retourneren van je bestelling is volledig op eigen risico. De kosten voor het retour sturen van het artikel komen voor eigen rekening.
Scholten Hulpmiddelen B.V. is niet aansprakelijk voor beschadigde, kapotte of vermiste retourzendingen.
Voorwaarden voor retournering
– De retourzending dient in de originele verzenddoos te worden teruggestuurd.
– Het product moet onbeschadigd en ongebruikt zijn.
– Het product mag geen onaangename geur bevatten, zoals rook- of etenslucht.
Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 5 werkdagen.
Heb je vragen over je retour of is er iets niet duidelijk? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier. Wij helpen je graag verder!
Stuur het product retour naar het volgende adres:
Scholten Hulpmiddelen B.V.
t.a.v. (jouw ordernummer of factuurnummer)
Achterbroek 15
6596 MP Milsbeek
Zorg ervoor dat het product binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen is.
Verpak het product zorgvuldig in de doos of verpakking en schrijf het retouradres op een apart papiertje, dat je op de verpakking plakt (schrijf niet direct op de doos). Verwijder ook het oude verzendlabel met je adres van de verpakking.
Je kunt het pakket terugsturen met een pakketdienst naar keuze. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening en worden niet vergoed. Zodra je het pakket hebt verzonden, stuur ons dan de track & trace-code die je hebt ontvangen bij het afgeven van het pakket. Bewaar ook het verzendbewijs totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat we het pakket in goede orde hebben ontvangen.
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent en lossen eventuele problemen snel voor je op. Voor verdere vragen of hulp kun je contact met ons onze klantenservice opnemen.