Navigatie

Levertijd

De levertijd voor de meeste producten op onze website is 1 tot 2 werkdagen. Veel producten worden dezelfde dag verzonden als deze voor 16:00 worden besteld, als u zeker wilt weten of wij het meteen kunnen verzenden kunt u even bellen voor de zekerheid. Op sommige producten zit een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Op de productpagina van elk product staat een indicatie van de levertijd.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Maar normaal gesproken worden de producten altijd binnen de aangegeven levertijd bezorgd. 


Verzendkosten binnen Nederland en België 

Vanaf €49,95 worden al onze producten gratis verzonden binnen Nederland en België! Onder de €49,95 rekenen wij €6,95 verzendkosten.


Koeriersbedrijven

Wij versturen onze producten via verschilende koeriersbedrijven. Hieronder kunt u meer bezorginformatie vinden van PostNL, GLS en DHL. 

 

Bezorging PostNL 

PostNL bezorgd van dinsdag t/m zaterdag.

Niet thuis?

Bent u niet thuis als de bezorger uw pakket wilt bezorgen? Dan proberen ze het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een 'niet-thuis-code': met deze code kunt u dezelfde dag tot 22:00 aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen. Als u hier geen gebruik van maakt komt de bezorger de volgende werkdag weer aan uw deur met het pakket.

U heeft de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Maandag t/m vrijdagavond bij u thuis* tussen 18.00 en 22.00 uur (1,95 euro).
  • Bij één van de 2.600 PostNL-locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij PostNL-locaties waar u het pakket vanaf 9.00 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).

*Uitgezonderd enkele postcodegebieden

Niet thuis bij de 2e bezorgpoging?

Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heeft u de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kunt u de zending ophalen bij een Postkantoor bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten. 

U heeft twee weken om uw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.


 

Bezorging GLS 

GLS bezorg op werkdagen van maandag t/m vrijdag en in Nederland meestal binnen 24 uur na verzending.

Niet thuis?

GLS vraagt een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot.
In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over de afleveropties.

De ''Niet Thuis Code''

Op het Niet Thuis Bericht staat een ''Niet Thuis Code''. Met deze code of met het pakketnumer en de postcode kunt u het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone.
De Niet Thuis Code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. U kunt dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.

Heeft de GLS bezorger een Niet Thuis Bericht achtergelaten? Dan kunt u kenbaar maken hoe u het pakket alsnog in ontvangst wilt nemen: Niet Thuis Bericht


Bezorging DHL 

DHL bezorg van maandag t/m zaterdag in 4 verschillende tijdvensters. Over het algemeen probeert DHL uw pakket eerst in de middag aan te bieden. Wilt u weten in welk tijdvensters de DHL bezorger bij u thuis langskomt? Dat kunt u, tot 10 dagen vooruit, met uw postcode bekijken: Bekijk bezorgtijden

 

WEBWINKELKEURWIDGET

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van acties, nieuwtjes, nieuwe producten enz.
Aanmelden
© 2016 - 2019 Scholten Hulpmiddelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.