Levertijd

Bijna alle producten worden dezelfde dag verzonden als deze voor 16:00 worden besteld en met iDEAL of PayPal worden betaald, als u zeker wilt weten of wij het meteen kunnen verzenden kunt u voor de zekerheid even bellen. Op sommige producten zit een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Op de productpagina van elk product staat een indicatie van de levertijd.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

Bij veel producten staat: Op werkdagen voor 16:00 besteld is morgen in huis.
PostNL levert normaal gesproken de volgende dag, echter kan het wanneer het druk is bij PostNL in drukke periodes voorkomen dat uw pakket iets langer onderweg is.


Verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland

Vanaf €49,95 worden al onze producten gratis verzonden binnen Nederland en België! Onder de €49,95 rekenen wij binnen Nederland €6,95 verzendkosten en naar België €7,95. Naar duitsland worden de orders vanaf €100,- gratis verzonden, daaronder komt er €7,95 verzendkosten bij.


Koeriersbedrijven

Wij versturen bijna al onze pakketten met PostNL. Echter in sommige gevallen kan er om een bepaalde reden voor een andere vervoerder gekozen worden (bijvoorbeeld door het gewicht of formaat van het pakket of wanneer het vanuit een leverancier word verzonden). Hieronder kunt u meer bezorginformatie vinden van PostNL, DPD, GLS en DHL. 

 

Bezorging PostNL 

PostNL bezorgd van dinsdag t/m zaterdag.

Niet thuis?

Bent u niet thuis als de bezorger uw pakket wilt bezorgen? Vaak proberen ze het dan af te leveren bij uw directe buren. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij uw diecte buren? Dan kunt u de zending ophalen bij een PostNL pakketpunt bij u in de buurt. Het adres van het PostNL pakketpunt ontvangt u per mail. Let op! PostNL doet geen briefjes meer in de bus als er niemand thuis is, houd uw mail dus in de gaten.

U heeft een week de tijd om uw pakket op te halen bij het pakketpunt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.


 

Bezorging GLS 

GLS bezorg op werkdagen van maandag t/m vrijdag en in Nederland meestal binnen 24 uur na verzending.

Niet thuis?

GLS vraagt een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot.
In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over de afleveropties.

De ''Niet Thuis Code''

Op het Niet Thuis Bericht staat een ''Niet Thuis Code''. Met deze code of met het pakketnumer en de postcode kunt u het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone.
De Niet Thuis Code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. U kunt dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht

Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.

Heeft de GLS bezorger een Niet Thuis Bericht achtergelaten? Dan kunt u kenbaar maken hoe u het pakket alsnog in ontvangst wilt nemen: Niet Thuis Bericht

[WEBWINKELKEURWIDGET]

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van acties, nieuwtjes, nieuwe producten enz.
Aanmelden
© 2016 - 2024 Scholten Hulpmiddelen B.V. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel